Retour Afzender


Als we een bestelling aan je toesturen kan het gebeuren dat deze door PostNL weer aan ons retour wordt gezonden. Komt dit omdat PostNL een foutje heeft gemaakt? Dan sturen we jouw bestelling snel nogmaals aan je toe en de extra kosten daarvan verhalen we op PostNL. Heb je echter een verkeerd adres ingevuld of heb je de bestelling niet tijdig afgehaald bij een afhaallocatie? Dan zijn er twee opties mogelijk:

1. Je kunt je bestelling nogmaals laten versturen.
PostNL brengt óók het terugsturen van uw bestelling naar ons in rekening. We brengen echter niet meer dan het normale PostNL tarief in rekening om je bestelling nogmaals aan je toe te sturen, te weten € 6,95 (de rest nemen wij voor onze rekening). Zodra we je betaling onder vermelding van het ordernummer van je bestelling op ons rekeningnummer (NL95INGB0002970778) hebben ontvangen, sturen we de bestelling direct nogmaals aan je toe. Zorg er wel voor dat je in geval van een onjuist adres éérst het juiste adres aan ons doorgeeft.

2. Je kunt je bestelling annuleren.
Wil je jouw bestelling niet meer ontvangen? Dan storten wij het totaalbedrag van je bestelling minus het bovengenoemde bedrag van € 6,95 terug op je rekening. De kosten die PostNL aan ons heeft doorberekend voor het terugsturen van de zending nemen wij voor onze rekening. LET OP: Bij zakelijke bestellingen brengen wij de retourkosten wél in rekening. Er wordt dan een bedrag van € 13,90 in mindering gebracht op het totaalbedrag van uw bestelling.

De genoemde bedragen gelden enkel voor zendingen naar Nederland, België en Duitsland.
 
Alle prijzen zijn incl. BTW. Productafbeeldingen zijn slechts ter indicatie.
* Op werkdagen vóór 22:00 besteld = zelfde dag verzonden mits voorradig. © 2006 - 2017 De Stofzuigerzak | Algemene Voorwaarden