Hoe plaats ik een bestelling?Als u het/de juiste artikel(en) in het mandje heeft geplaatst klikt u op 'Mandje / Afrekenen'. Indien u een kortingscode heeft (als u bijvoorbeeld iets heeft teruggestuurd) kunt u deze bij het overzicht van het mandje invullen. Daarna dient u alle benodige gegevens in te vullen zoals naam, adres, woonplaats, etc.. Daarna volgt het afrekenproces waarbij u een eventueel ander afleveradres op kunt geven en uw gewenste betaalmethode kunt selecteren. Na controle en bevestiging is uw order daadwerkelijk geplaatst en u wordt doorgeleid naar de betaalpagina. Heeft u na afloop van het bestelproces geen bevestiging per email ontvangen? Dan is er iets misgegaan met uw bestelling of heeft u een verkeerd email-adres opgegeven. Neem in dat geval contact met ons op, of plaats voor de zekerheid nogmaals een bestelling indien u nog niet (online) heeft betaald. Het is geen probleem om om welke reden dan ook een dubbele bestellingen te plaatsen. Heeft u meer uitleg nodig of bent u niet handig genoeg met computers? Geen probleem, u kunt ook telefonisch bestellen en uw bestelling voldoen per overschrijving of iDeal. U heeft hiervoor wel een email-adres nodig. |
![]() |
U kunt ons ook WhatsAppen! 06 - 44 900 600 |
Liever bellen? Dat kan natuurlijk ook! 030 - 767 11 11 |
Orderbedrag | Verzendkosten |
€ 0,- tot € 15,- | : € 1,99 |
Vanaf € 15,- | : Gratis! |
Orderbedrag | Verzendkosten |
€ 0,- tot € 15,- | : € 4,95 |
Vanaf € 15,- | : € 2,95 |
![]() |
Op werkdagen vóór 22:00 besteld = morgen in huis!* |